Hathaway serien af Lisa Kleypas


Der er fem bind i serien om Hathaway familien. Hvert bind med et af de fem søskende i hovedrollen. Jeg er nu blevet færdig med 5. bind.

Hathaway 1 - Min indtil midnat
Hathaway 2 - Forfør mig ved solopgang
Hathaway 3 - Frist mig i den blå time
Hathaway 4 - Gift ved daggry
Hathaway 5 - Elskov om eftermiddagen

De 5 søskende er blevet noget utraditionelt opdraget i 1800-tallets England. Da begge forædre dør. må de til at klare sig selv. Senere arver sønnen Leo en titel og Ramsey godset. De skal så alle til at lære at begå sig i de bedre kredse. Bøgerne er meget ens bygget op. Kvinde møder mand og stor passion opstår - nogen gange efter de har været en del igennem. Alle mænd er meget mandige, virile, lidt skræmmende, fabelagtige elskere og fuldstændigt betagede af deres elskede. Kvinderne  elskelige, omsorgsfulde, smukke , passionerede og selvstændige. Elskoven perfekt. Så plottene var ret forudsigelige. Alligevel følte jeg mig underholdt. Der er mange pudsige ordvekslinger og episoder, og de indbyrdes forhold i  familien er sjovt beskrevet.
Bøgerne er skrevet af Lisa Kleypas
English

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Karklud 20

Karklud 24

Karklud 19