Dead Over Heels

written by Charlaine Harris

Dead Over Heels af Charlaine Harris.

Jeg så en Aurora Teagarden .- A Bone to Pick - som var lavet som TV-serie (Hallmark Movie and Mystery). Den synes jeg ikke var særlig god. Sådan går det tit når man læser bogen først, så dem skal jeg ikke se flere af. Jeg vil klart anbefale at læse bøgerne frem for at se serien.

Til gengæld er jeg lige blevet færdig med  at læse Dead Over Heels., og det var et hyggeligt gensyn med Aurora. Det er svært at fortælle om handlingen i en krimi for man skulle jo nødigt ødelægge spændingen.
Denne bog starter  med et lig kommer susende ned fra himmelen, smidt ud af et fly. Det viser sig at være liget af politiofficer Jack Burns. - ikke netop Roes bedste ven. Han lander i Roes have. Flere mord og voldelige handlinger følger og Aurora skal forsøge at finde ud af sammenhængen, inden det er for sent. Samtidig følger vi udviklingen i Auroras og Martins forhold, og også livvagterne Angel og Shelby.
Fornøjelig og spændende læsning.

Dette var nr. 5 i Aurora Teagarden serien.

De andre jeg har blogget om er:
Real Murders 1
A Bone to Pick 2
Three Bedrooms, One Corpse 3
The Julius House 4
English

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Karklud 20

Karklud 24

Karklud 19