Dukkehus - Gine

Denne gine til dukkehuset fik jeg på en ferie i Paris i 2008. Jeg fandt den i lille butik ikke langt fra Sacre Coeur.

Gine købt i Paris

Det er ikke sikkert den er lavet i Frankrig - det kan sikkert lige så godt komme fra Kina, men jeg forbinder den jo med Paris og gode minder der sammen med børn og børnebørn.
Jeg får altid taget en masse feriebilleder. Den gang  det var med film og fremkaldelse knipsede man ikke bare løs, men nu kan man tage billeder en masse og så sortere og smide væk senere. Det sidste er nogen gange lidt svært.
Her kommer nogle af mine yndlingsbilleder fra Paris 2008:

gratier
Detalje fra brønd, Paris 

Paris
Detalje fra dør Notre Dame

Paris
Detalje fra springvand ved Sacre Coeur

Paris
Detalje fra dør, Sacre Coeur

English

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Karklud 20

Karklud 24

Karklud 19