Revenge of the Wedding Planner

af Sharon Owens

Revenge of the Wedding Planner af Sharon Owens.

Jeg har før læst bøger af Sharon Owens:

Tehuset på Mulberry Street
Dansesalen på Magnolia Street
Pubben på Maple Street
alle tre bøger i Belfasr-trilogien. Dem kunne jeg godt lide at læse, så jeg så frem til denne bog, da jeg opdagede den var skrevet af samme forfatter. Desværre blev jeg skuffet. Hverken historien eller personerne fængede. Historien handler om to meget forskellige bryllupsplanlæggere, hvoraf den ene fortæller historien. Fortælleren Mags Grimsdale er gift og mor til fire. Den anden planlægger, Julie Sultana, er ugift og glamorøs. Jeg vil anbefale at læse Tehuset på Mulberry Street i stedet for denne.

English

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Karklud 20

Karklud 24

Karklud 19