Kærlighedsbrevet - Lucinda Riley



Kærlighedsbrevet af Lucinda Riley

Det er en af  Lucinda Rileys tidlige romaner der er blevet gennemskrevet og udkommet igen.
Journalisten Joanna Haslam skal dække begravelse af en ældre, berømt skuespiller. Under mindehøjtideligheden  kirken må hun hjælpe en gammel dame hjem, da denne bliver utilpas. Hun modtager senere et brev fra den gamle dame indeholdende et gammelt kærlighedsbrev og et teaterprogram. Joannas nysgerrighed er vakt og hun begynder at undersøge sagen nærmere. Det bliver en farlig nysgerrighed med både kongehuset og MI5 indblandet.
Jeg er ellers glad for at læse Rileys bøger, men denne fandt jeg for usandsynlig og konstrueret. Trods det var den spændende ind imellem, men for mig fungerede den ikke rigtigt.
 Jeg synes meget bedre om serien De syv søstre , hvor jeg har blogget om 4. bind: Perlesøsteren
5.bind er lige udkommet på engelsk (1. november)  med titlen The Moon Sister.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Karklud 20

Karklud 24

Karklud 19