Mofibo

Jeg har været så heldig at få 2 måneders gratis prøve på Mofibo via Prizebeat.
Det giver mig adgang til over 100.000 titler, så der er nok at vælge imellem. Der er både lydbøger og e-bøger. Jeg har downloaded app'en, og læser p.t. en bog af Michael Innes, som jeg ikke har kunnet låne på biblioteket. Selve læsefunktion minder om den der er i Kindle, og den er let at bruge. Der er mulighed for forskellige læseindstillinger,  der er indholdsfortegnelse og skrifttype, skriftstørrelse og linjeafstand kan indstilles, ligesom et farvetema kan vælges.
I Mofibo er der dog en del ekstra muligheder. Der er en søgefumktion, så man kan søge efter ord eller sætninger  i den bog man læser - smart!, og  i Bogtips  kan man finde masser af inspiration i de mange forskellige emneopdelte forslag til læsning/lytning
Der er mange af de nyeste romaner tilgængelige, og der er også en masse engelske romaner.
Jeg søgte på Michael Innes og der er 48 bøger tilgængelige, så jeg får mulighed for at få udfyldt nogle huller i serien om Sir John Appleby. 🕮📙📘📗🕮

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Karklud 20

Karklud 24

Karklud 19