Nyt broderi



Bogstaver i forskellig form og farve i mit nye broderi. 

Mønstret hedder Flemish Giant, og er fra Long Dog Samplers. Størrelsen er 394 x 199 sting. Jeg bruger dog ikke samme farver som i opskriften, da jeg har så mange rester garn jeg hellere vil bruge.

Mønstret har jeg købt ved at gå ind på Long Dog Samplers hjemmeside og købt det til download - og så printet det ud. Det kostede 144 kr. Det var også der jeg købte mønstret til mit foregående broderi - Scarlet Ribbands.

Det tog lidt tid at få det første store bogstav syet. Det går ikke så hurtigt med stikkestingene rundt om det store A - og det tager lidt tid at vænne sig til. Det betød at da jeg havde syet det halve af A'et måtte jeg pille det hele op igen p.g.a. et manglende stikkesting 👎 Nå, men der er stikkesting omkring alle store bogstaver og senere også om nogle af figurerne, så mon ikke jeg får lært det efterhånden 😅.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Karklud 20

Karklud 24

Karklud 19