A Perfect Cornish Christmas - Phillipa Ashley


 A Perfect Cornish Christmas - Phillipa Ashley

Der er rigtig mange juleromaner og det kan være enret hyggelig genre at læse lige nu. Jeg fandt denne og senere gik det op for mig at den åbenbart er del af en serie der hedder Porthmellow Harbour, hvor denne er nummer 2 i serien. Historien  foregår i Cornwall, så det faldt jeg også lidt for. Historien starter ved den forrige jul, hvor en dna-test skaber røre i familien. Der er så diverse kærlighedsforviklinger inden det endelig igen bliver jul, og julefreden sænker sig. Jeg er ikke så begejstret for bogen og tror det blive den eneste jeg læser i serien - den har ellers fire stjerner på goodreads. Genren er romantik, feel good.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Karklud 20

Karklud 24

Karklud 19