1 års fødselsdag - bloggen

Billede fra allerførste indlæg

I dag er det et præcis et år siden jeg begyndte at blogge.


Det er blevet til i alt 393 indlæg på den danske blog.

De fordeler sig med:
100 om bøger
29 diverse
7 dukkehus
36 ferie
3 frimærker
53 haven
78 mad og bagning
19 slowcooker
77 strik (73 forskellige karklude)

Det har været sjovt og lærerigt at prøve at blogge, men også tidskrævende. Især da jeg også lavede den på engelsk. Kun to dage har jeg ikke offentliggjort et indlæg p.g.a. dårlig internetforbindelse i Frankrig/Tyskland.

Jeg vil gerne stadig blogge, men det bliver ikke hver eneste dag. Så hvis du stadig vil følge mig uden at gå forgæves så er det muligt at få en mail når jeg offentliggør et indlæg.
Gå ind på bloggen og  indtast din mailadresse i feltet Follow by Email:

Nu er vi i øvrigt begyndt at samle spisekastanjer igen. Valnødderne er blæst ned og har giver rigtig godt i år.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Karklud 20

Karklud 24

Karklud 19